Poziom 34 - Kanał ściekowy

TRUDNOŚĆ PRZETRWANIA:

Klasa 4

  • {$one}
  • {$two}
  • {$three}
level34.jpg

Zdjęcie tuneli poziomu 34

Poziom 34 jest trzydziestym piątym poziomem backrooms. Ten poziom jest kanałem ściekowym. Jego górna połowa jest zrobiona z cegieł a dolna z kamienia. Zdjęcie po prawej jest jedynym zdjęciem poziomu 34.

Opis:

Poziom 34 jest małym tunelem, tylko 4 stopy pomiędzy podłogą a sufitem. Uwaga, dlatego że można się zno-clipować na poziom -2. Ten poziom nie jest oświetlony, dlatego najlepiej przynieść pochodnię lub latarkę. Było tu wiele ludzi. Jest wiele bytów na tym poziomie, szczególnie uśmieszaki. Jeżeli jednego zobaczysz, najlepiej jest zgasić swoją latarkę i nie ruszać się dopóki pójdzie. Jeśli nie widzisz uśmieszaka, jego tam nie ma. Jest tu trochę ogarów i wiele śmiercioszczurów w ciasnych miejscach. Jedna kobieta zaraportowała skórozdziercę na tym poziomie, ale nie ma na to dowodu. Lepiej przynieść wodę migdałową dlatego, że woda migdałowa na tym poziomie jest zanieczyszczona.

Bazy, Posterunki i Społeczności:

Nie ma znanych baz, posterunków lub społeczności na tym poziomie.

Wejścia i wyjścia

Wejścia:

Poziom 34 jest dostępny przejściem przez kratkę kanalizacyjną na poziomie 11. Można też przejść przez właz na poziomie 43. Ktoś zaraportował, że dostał się tu przez drzwi wyjściowe na poziomie 18.

Wyjścia:

Jeśli znajdziesz skrzyżowanie, możesz popłynąć w dół i dostać się na poziom 7 lub poziom -2. Możesz znaleźć kratkę kanalizacyjną i dostać się na poziom 9, poziom 87 lub poziom 11. Rzadko to cię zaprowadzi na poziom 4, lub poziom 0, przez dywan. Najrzadziej możesz wyjść na poziom powyżej poziomu poziomie 3.1 - Uśmiechający się pokój. Im więcej uśmieszaków spotkasz w tunelach, tym większą masz szansę napotkania na skrzyżowanie. Innym sposobem jest znalezienie okna (bardzo rzadkie) i przejście przez nie na poziom 99. Znalezienie drabiny, która prowadzi do włazu zaprowadzi do poziom 138.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License